Magiska växthus

Att fotografera i Botaniska trädgårdens växthus här i Uppsala är magiskt! Ljuset, färgerna och såklart alla fantastiska växter. Härom veckan var Madeleine Gesar och jag där med finaste Henrietta och plåtade inför Uppsala Fotofestival i höst där vi ställer ut bilder från vår serie Places by Lisbet&Madeleine. Temat för årets festival är Drömmar – fantastiskt, eller hur?!

 

Fler inlägg

ÖPPNA HÄR

Doft av syren. Ljusa kvällar som aldrig riktigt vill ta slut. Då är det dags.   ÖPPNA HÄR –  Lisbet Spörndly Galleri Killgissa, Hornsgatan 50,…

Läs mer »