Jessica och Felicia

Det är något med Lagga-ljuset, säger Jessica och jag kan inte annat än hålla med efter den här ljumma sommarkvällen. Så härligt att fotografera henne och hennes dotter Felicia med sällskap av ett helt gäng kossor och solen som sakta gick ned bakom trädtopparna.

Fler inlägg

ÖPPNA HÄR

Doft av syren. Ljusa kvällar som aldrig riktigt vill ta slut. Då är det dags.   ÖPPNA HÄR –  Lisbet Spörndly Galleri Killgissa, Hornsgatan 50,…

Läs mer »